close

Lamento
歌:いとうかなこ
作曲、編曲:磯江俊道
作詞:江幡育子

原文為拉丁文
 
Scelus natum est, somnium mihi orat.
災厄降臨,夢向我訴說
Chaos natum est, tremit imprecata feles.
混亂盤據,受詛之貓不住顫抖
Aenigma natum est, silva me invitat.
幻惑叢生,森林呼喚著我
Error natus est. Quo continet via?
徬徨猶豫,路將通往何方?

Quis sum ego? Cogito fatum.
我是誰?思忖命運
Peto vento. Sed ventus nescit, non respondit.
向風詢問。但風不知道,沒有回應
Meos oculos credo, vado.
只好相信自己所見,踏上旅途

Hora ridet, teget et fugit.
時而歡笑、躲藏及逃亡
Voco, clamo, relinquor tenebris.
我呼喚,吶喊,被棄於黑暗
Vive, vive, ne hesitas, curre.
活下去吧,活下去吧,不要猶豫,奔跑吧
Per me, miseria est ergo lamento ego.
不幸因我而存在,於是我悲嘆哀歌
Lamento ego.
悲嘆哀歌

Rixa natsu est.
戰鬥展開
“...berebescu bazagra”
(詛咒的咒語)
“Praefiscine”
(躲避災厄的咒語)
Bellum inferre possum? Vah!
我還能奮戰下去嗎?

Quis es tu? Ai. Secreta scis.
你是誰?你知道祕密
Peto lacui. Sed o lacus nescit, non respondit.
向湖詢問。但湖不知道,沒有回應
Te credere oh convado.
我相信你並與你一同踏上旅途

Mors tacite venit, subridet, eripit.
死亡悄悄來到,微笑,掠奪
Animus clamat, illustrem solem vult.
靈魂吶喊著,渴求耀眼的太陽
Neniam o canta ne vetere, oiei.
不要害怕地詠唱吧,這首哀歌
Per me, miseria est ergo lamentas tu a.
不幸因我而存在,於是你悲嘆哀歌
Lamentas Vae!
悲嘆哀歌,何等悲慟啊!

Hora ridet, teget et fugit.
時而歡笑、躲藏及逃亡
Voco, clamo, relinquor tenebris.
我呼喚,吶喊,被棄於黑暗
Vive, vive, ne hesitas, curre.
活下去吧,活下去吧,不要猶豫,奔跑吧
Per me, miseria est ergo lamento ego.
不幸因我而存在,於是我悲嘆哀歌
Lamento ego. Lamento ego.
悲嘆哀歌,悲嘆哀歌
_________________________________________________________________________________________________________________________
  CD1:
01 Lamento [Theme Song いとうかなこ]
02 伝承の诗 -Vox-
03 回想
04 迷いの森
05 陽の當たる場所
06 果てない道
07 歌うたいの猫
08 追憶の聲
09 忍び寄る影
10 舞闘
11 風が吹く街角
12 藍閃の街
13 見えざるもの
14 緊迫
15 暮れなずむ空
16 時の鼓動
17 暁光
18 蟲惑
19 Temple Of Soul [Theme Song ワタナベカズヒロ]
  CD2:
01 凍てついた記憶
02 来襲
03 终焉
04 乱舞
05 决意
06 四つの炎
07 闇の魔术师
08 勿忘草
09 Nostalgia
10 賛牙と闘牙
11 傳承の詩 -Nervus-
12 Exitus
13 Coral Reef
14 狂気の涡へ
15 喪われた绊
16 赞えし闘いの詩 [Theme Song いとうかなこ]
17 When The End [Theme Song ワタナベカズヒロ]
18 傳承の詩 -Verum- [Theme Song いとうかなこ]

arrow
arrow
    文章標籤
    Lamento
    全站熱搜

    Relaxpisces 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()